Forum Gra textowa RPG w świecie AVP Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Wrogowie

 
Odpowiedz do tematu    Forum Gra textowa RPG w świecie AVP Strona Główna » Podstawy Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Wrogowie
Autor Wiadomość
Abaddon
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Post Wrogowie
czyli to co można spotkać w grze:

Facehugger
EXP: 100
PZ: 5
AG: 10/10
ATK: skok na twarz (jesteś na hita, budzisz się po pewnym czasie i musisz iść do szpitala, aby ci wyciągnęli z brzucha larwę xenomorpha... jak nie zdążysz to rób nową postać)
Umiejętności: skradanie, chodzenie po ścianach


Chestbuster
EXP: 50
PZ: 10
AG: 4/10
ATK: ugryzienie (1-10)
Umiejętności: BRAK


Drone
EXP: 200
PZ: 40
AG: 5/10
ATK: Skok (5-50), szpony (10-30), ogon (1-100, może sparaliżować na 2 tury), pożywianie (75% PZ)
Umiejętności: skradanie, chodzenie po ścianach


Runner
EXP: 150
PZ: 25
AG: 8/10
ATK: Skok (3-30), szpony (5-20), ogon (1-50, może sparaliżować na 5 tur), pożywianie (75% PZ)
Umiejętności: skradanie, chodzenie po ścianach


Predalien
EXP: 300
PZ: 50
AG: 4/10
ATK: Skok (10-70), szpony (10-40), ogon (5-100, może sparaliżować na 2 tur)
Umiejętności: skradanie, chodzenie po ścianach


Pretorian
EXP: 500
PZ: 100
AG: 2/10
ATK: szpony (20-60), ogon (15-60, może sparaliżować na 3 tur), pożywianie (80% PZ)
Umiejętności: Wysoki skok


Qeen
EXP: 2000
PZ: 200
AG: 4/10
ATK: szpony (30-100), ogon (20-100, może sparaliżować na 4 tur), pożywianie (80% PZ)
Umiejętności: Wysoki skok


Predator
EXP: 300
PZ: 20
AG: 6/10
ATK: Szpony (5-20), dysk (5-50, naprowadzanie 50%), speargun (5-20, przygważdżanie), siatka (unieruchamianie, zgniatanie), plasmacaster (1-100, naprowadzanie 10%), pistolet plazmowy (20-50), działko turboplazmowe (1-10), bomba(100), włócznia (10-30, rzut 20-40)
Umiejętności: wysoki skok, kamuflaż, ładowanie energii, leczenie, maska z wizjami (termowizja, negatyw, podczerwień) pancerz: 10%


Predator ciężki
EXP: 700
PZ: 50
AG: 4/10
ATK: Szpony (15-60), dysk (10-100, naprowadzanie 50%), speargun (20-60, przygważdżanie), siatka (unieruchamianie, zgniatanie), plasmacaster (10-100, naprowadzanie 10%), pistolet plazmowy (20-70), działko turboplazmowe (2-30), bomba(200), włócznia (20-60, rzut 40-80)
Umiejętności: wysoki skok, kamuflaż, ładowanie energii, leczenie, maska z wizjami (termowizja, negatyw, podczerwień), pancerz: 30%


Predator lekki
EXP: 250
PZ: 15
AG: 8/10
ATK: Szpony (5-20), dysk (1-50, naprowadzanie 50%), speargun (10-30, przygważdżanie), siatka (unieruchamianie, zgniatanie), plasmacaster (1-50, naprowadzanie 10%), pistolet plazmowy (10-50), działko turboplazmowe (1-10), bomba(75), włócznia (5-20, rzut 15-50)
Umiejętności: wysoki skok, kamuflaż, ładowanie energii, leczenie, maska z wizjami (termowizja, negatyw, podczerwień) pancerz: 5%


Predator zwiadowca
EXP: 350
PZ: 18
AG: 10/10
ATK: Szpony (10-70), działko turboplazmowe (1-30), włócznia (5-50, rzut 15-70)
Umiejętności: wysoki skok, kamuflaż, ładowanie energii, leczenie, maska z wizjami (termowizja, negatyw, podczerwień) pancerz: 20%


Wilk
EXP: 300
PZ: 30
AG:6/10
ATK: ugryzienie(5-25), wścieklizna (może zatruć, 1PZ/min)
Umiejętności: wyglądanie na martwego


Biały wilk
EXP: 400
PZ: 35
AG: 7/10
ATK: ugryzienie(10-40), wścieklizna (może zatruć, 2PZ/min)
Umiejętności: podniesienie wroga



Kojot
EXP: 150
PZ: 15
AG: 5/10
ATK: ugryzienie(1-20), wścieklizna (może zatruć, 1PZ/min)
Umiejętności: wyglądanie na martwego


Jeleń
EXP: 200
PZ: 20
AG: 7/10
ATK: uderzenie rogami (1-20, odrzut), dźgnięcie rogami (1-20), kopnięcie(5-30)
Umiejętności: Sprint


Dzik
EXP: 300
PZ: 30
AG: 6/10
ATK: uderzenie szablami (5-25, odrzut), dźgnięcie szablami (5-30), cięcie szablami(5-35)
Umiejętności: Sprint


Niedźwiedź brunatny
EXP: 500
PZ: 50
AG: 4/10
ATK: uderzenie łapami(10-50, odrzut), rzut o ścianę(1-60), przygniecenie(10-100), ugryzienie(1-50)
Umiejętności: podniesienie wroga


Niedźwiedź polarny
EXP: 600
PZ: 60
AG: 4/10
ATK: uderzenie łapami(10-55, odrzut), rzut o ścianę(5-60), przygniecenie(15-100), ugryzienie(5-70)
Umiejętności: podniesienie wroga


Sęp
EXP: 150
PZ: 10
AG: 10/10
ATK: Dziobnięcie(1-30)
Umiejętności: latanie


Dżdżownica
EXP: 200
PZ: 15
AG: 2/10
ATK: ugryzienie (5-50)
Umiejętności: Pancerz 50%, rycie


Heavy gunner
EXP: 500
PZ: 30
AG: 4/10
ATK: rakietnica(50-100, rozerwanie), nóż(1-30), pistolet(1-15), minigun(10-30 za jeden trafiony nabój)
Umiejętności: Pancerz 20%


Oficer
EXP: 200
PZ: 20
AG: 6/10
ATK: nóż(1-30), pistolet(1-15), pulsar+granatnik(10-20, granat 30, ma ich 2),
Umiejętności: Pancerz 10%


Demolka
EXP: 500
PZ: 50
AG: 8/10
ATK: nóż(1-30), miotacz ognia(10-50, podpalenie 1PZ/min), nóż i granat (30)
Umiejętności: Pancerz 10%


Medyk
EXP: 100
PZ: 17
AG: 6/10
ATK: nóż(1-30), pistolet(1-15), pulsar(5-15)
Umiejętności: Pancerz 10%


Snajper
EXP: 400
PZ: 25
AG: 5/10
ATK: nóż(1-30), pistolet(1-15), snajperka(20-50)
Umiejętności: Pancerz 10%


Specjalista
EXP: 350
PZ: 40
AG: 4/10
ATK: nóż(1-30), pistolet(1-15), shotgun(15-40), szmartgun(10-20, samonaprowadzanie pocisków), granatnik (30)
Umiejętności: Pancerz 15%



Mały szpon śmierci
EXP: 500
PZ: 50
AG: 7/10
ATK: Cięcie szponami (20-50), ugryzienie (10-30), kopnięcie(15-40)
Umiejętności: pancerz 40%


Mutant
EXP: 1000
PZ: 70
AG: 2/10
Atak: zależy, ma gronie ciężkie, rzucana oraz energetyczne
Umiejętność: czołganie, chowanie za głazami, pancerz 20%


Czołg
EXP: 1500
PZ: 300
AG: 1/10
ATK: Działo (30-100), to co ma załoga (2 osoby)
Umiejętność: kamuflaż



Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:31, 26 Mar 2007 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Gra textowa RPG w świecie AVP Strona Główna » Podstawy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin